Artikel op @NU.nl

Hoekstra ziet geen heil in verbod op handel in cryptovaluta’s Hoekstra ziet geen heil in verbod op handel in cryptovaluta's | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)

:point_up_2:
Als antwoord op CPB dat verbod wil op bitcoin en andere crypto in Nederland.

2 Likes

Als er een verbod zou komen zou het heel averechts werken hier in Nederland. Laat de mensen zelf de keuze maken waar ze hun geld in stoppen. Je moet al betalen wanneer je over 100k op je spaarrekening bij de meeste banken heb en dat word straks alleen maar lager tot het een hoop mensen raakt. Vind je het gek dat mensen al naar alternatieven aan het kijken zijn.

Ik doe het iedergeval wel.

3 Likes

idd…ik heb afgelopen december mn spaarrekening bij de bank leeggetrokken om deze reden.

Ik had/heb geen 100k hoor, haha…maar dat duurt geen 5 jaar meer voordat je voor je 10-20k ook al gaat betalen, naast je maandelijkse bankkosten, en tegenwoordig ook al de standaard 10 cent transactie kosten…

Net alsof er een mannetje met een kruiwagentje met geld moet worden betaald tegenwoordig, en de filialen, en medewerkers mt bosjes verdwijnen…oplichtersbende.

En allemaal too big too fail,…zodat we de ellende ook nog eens zelf kunnen betalen.

(…inmiddels mn inleg nog steeds verdubbeld…ook in dezer “bloederige tijden”…)
***…niet met PundiX overigens… :face_with_hand_over_mouth: :wink:

1 Like