Bekendheid push op social media "Planning"

Vandaag komt er vanuit de TeleGram en Reddit groep een “push” poging om meer bekendheid te genereren voor PundiX en FX.

Dit is korte tijd geleden ook geprobeerd, maar door de “Reddit-bot” werd dat topic snel verwijderd omdat er gelinkt werd naar de PundiX/FX push-aankondiging op PundiX-Reddit.

In ieder geval, …

vandaag om 16:00 zou er een nieuwe poging gedaan worden, alleen dit keer niks van te voren via Reddit aangekondigd, maar alleen via dit forum en TeleGram.

Omdat alle beetjes, en handjes helpen…heb ik dit topic aangemaakt om iedereen die “kan en wil” helpen om te upvoten en/of reageren.

Voorals nog weet ik verder ok niks van de inhoud, en of er op Twitter ook iets gepland staat.
Ikzelf heb geen twitter-account…wel reddit en telegram.

REMINDER !!!.. DEEL DUS NIKS OVER DEZE ACTIE op andere kanalen dan HIER…of op TeleGram ( Telegram: Contact @FunctionXmarket ) …
dit is de UNofficial Telegram groep…engels

(PS>… als ik een link heb zal ik hem plaatsen).

3 Likes

will do :slight_smile:

1 Like

Yes, de post word in r/satoshistreetbets gepost om 4 uur onze tijd. Als het ware gaat hetzelfde gebeuren als de vorige keer alleen word er nu niks over op Reddit verspreid hierover.

Ik ga dezelfde post gebruiken maar ik heb een extra stuk toegevoegd over meet the team en een mooie groepsfoto + wat links.

Vorige keer was een succes voor 2 uur. In deze sub ook zekers een goede slagingskans.





Hopelijk dat een hoop mensen het ziet. Alvast bedankt🙂

2 Likes

De post is live!

3 Likes

bedankt.
er kwam bij mij om 1600 uur wat tussen, maar je had de link al geplaatst

wil je dat de post ge-upvoted wordt? Anders stuur ik er een twitter uit dat ze hem upvoten… let me know