Meer Nederlanders hier?

het zal de zomerse temperatuur zijn

1 Like

We doen het goed hier Nederlanders…:love_you_gesture:

2 Likes

ik kreeg net mn status update, en zag dat er al veel meer van dit topic de status upgrade hadden…
nog steeds aan het stoeien met de discobot…haha

kwam volgend gesprek net tegen:

1 Like

De XPOS en partnersystemen zou idd wel eens heel goed kunnen doen op Suriname. Stel je voor dat je op vakantie gaat en je ziet dat je gewoon met BTC of wat anders op je vakantie kan betalen ipv geld wisselen. Gat in de markt.

Dat zou mooi zijn, maar kan me het haast nniet voorstellen
Kan natuurlijk wel zijn dat een enkele winkelier zelf een xpos heeft besteld en deze niet officieel heeft geregistreerd zodat hij ook niet op dat google maps overzicht verschijnt?

Een van ons moet naar eens even gaan checken daar…
Pundi x bussiness tripje :grinning:

1 Like

Wie heeft er allemaal een XPOS ?

Ik ben hiervan een eigenaar en na alle verificaties is het prima te doen en erg eenvoudig.

2 Likes

Ik heb geen xpos, maar wel een xpass, die brand in mijn portemonnee om eens een keer gebruikt te worden…:smile:.
Wat voor bedrijf/winkel heb je? En waar?
Ik heb ook nog 2 niet geactiveerd xpassen, die moeten volgens mij via een xpos geactiveerd worden.

1 Like

Hoi BikkersX,
Kan je er iets meer over vertellen… Heb je een winkel of een bedrijf… wordt hij gebruikt… ben je er tevreden over …
En heb je misschien foto’s van de winkel met de XPOS…

Sowieso al tof om eens te horen van een gebruiker.

2 Likes

Hallo - :+1:t4: Ja zou inderdaad zéér fijn zijn mocht je je bevindingen willen delen met ons. Of er interesse voor is, enz…
Ervaringen en bevindingen vanuit de praktijk zijn altijd zo zoveel boeiender en leerrijker.
Indien mogelijk maak misschien een filmpje van de XPOS in action zou nog boeiender zijn. - Groeten Belgiumguy :belgium:

ik ben ook wel erg benieuwd.
Hier in NL zijn er geloof ik iets van 10, maar voornamelijk kleine zaken/winkeltjes, dus niet zo’n grote kans dat je het tegen komt.

1 Like

Ik gebruik hem zelf heel af en toe zodat klanten kunnen betalen voor Electrotechnische werkzaamheden😏

Verder ben ik een klein distributeur van de Xpos. Helaas vanwege privacy mag ik niet aangeven welke winkels hier gebruik van maken tenzij hun de locatie op de map zetten.

3 Likes

Hey, Ja dit klopt deze worden via Xpos geactiveerd.

Ik heb een bedrijf
Crypto solution & electrician.

Ik verkoop Xpos apparaten Xpasses en ben elektricien.

1 Like

Aha, leuk en interessant.

Het lijkt mij wel leuk om een keer iets te organiseren, een pundi meeting ofzo.
Om ervaringen uit te wisselen en eventueel een xpos transactie te filmen ter promo van de xpos en xpass en fx etc.
Kan ik gelijk mijn xpassen activeren…:wink::grinning:.

Mag ik vragen waar je gevestigd bent?
Als je dat niet wilt delen, geen probleem hoor.

Ik kom zelf uit de buurt van Arnhem.

1 Like

Dit was inderdaad wel zo, maar na de break in 2018 van het bedrijf dat dit regelde zijn er veel vanaf gestapt

@Jan ik kom zelf uit Den Helder.
Meeting en/of promo is een goed idee.
Alle extra reclame is voor mij uiteraard ook erg welkom !

3 Likes

http://redditpoll.com/poll/xpos-pundi-informatie-dag-avond

http://forum.starscan.io/t/pundix-en-fx-meeting/