Pundix en FX meeting

Wie heeft er interesse om een keer een pundi en fx meeting te doen?

Met als doel ervaringen uitwisselen, een xpos life in actie te zien, kennis maken, beetje promo maken, drankje, hapje etc.

3 Likes

Lijkt me best een keer leuk, alleen dan graag na het hele corona-circus in horeca en dergelijke.
Ben niet bang voor het virus, maar van alle dingen erom heen word ik erg kriebelig/humeurig van.

Zag dat je uit Arnhem komt, ik kom uit de achterhoek. en ik zag ook al Den Helder voorbij komen.

2 Likes

Ja precies. Heeft geen haast. Eerst maar eens kijken of er belangstelling is.

2 Likes

Ik zie hier wel potentie in!

Als aanvulling op de bijeenkomst kan ik regelen dat er iemand van PundiX online de bijeenkomst kan bijwonen.

1 Like

Ik reageer effe hier… zodat je thread met de poll niet bezoedeld wordt :slight_smile:
Ikzelf ben Belg zonder enige vorm van vervoer… dus voor mij niet te doen… maar mocht het doorgaan zal ik wel filmpjes of foto’s te zien krijgen.

Waar ik eerder voor mail. ik zag je thread op reddit… Maar er is ook nog een Facebook pagina met 10.000 leden… waarvan ik zeker ben dat er nog wel geïnteresseerde tussen gaan zitten.

Misschien moet je je meeting of poll daar ook op plaatsen.

En op twitter heb ik ook nog contact met enkele NL pundix leden maar die verwijs ik wel naar je poll.

1 Like

Leuk idee!
Ik vote voor Rotterdam.

Endenk dat het handig is als de pundix distributeur aanwezig is

wow, ik volg geen FaceBook, maar dat zou de opkomst toch bijzonder groot moeten maken, zou je zeggen.
Dan nog het probleem van…waar ??..haha…ik zie hier al Arnhem/DenHelder/Rotterdam (ik uit omgeving Doetinchem) staan…dus beetje centrale ligging zou ideaal zijn.

Maar zoals ik al eerder zei, liever pas over een paar maand ofzo.

Heb me op deze site inderdaad aangemeld maar ben niet goed gekeurd.

Ik ben aanwezig, en ik ga tegen die tijd overleggen met Jaoa Victor Mendez om deze online bij te wonen.

wie is victor?