Purse Liquidity Mining

Zijn er mensen die meedoen aan de Purse Liquidity Mining?
Zoja is het mogelijk dat we (een aantal van ons snapt er geen snars van en hoe we te werk moeten gaan,… etc) onze vragen aan jou/jullie stellen? Alvast bedankt.

Ja goeie.
Ben ook wel benieuwd.
Ik haak al af bij het metamask gedeelte, laat staan hoe verder te regelen.
Misschien ben ik te ongeduldig en misschien valt het allemaal best mee.
Dus ben ik benieuwd naar ervaringen.
De opbrengst apy is best hoog volgens mij.

En als het goed is komt er vis twitter account van purse en wat duidelijker uitleg.

Hier nog het medium artikel, misschien handig als leidraad voor dit draadje.

Thnx Jan,
ik, en ik niet alleen, zitten ook vast met het metamask gedeelte. Is voor mij ook eerste echte keer dat ik metamask zou gebruiken. De handleiding werkt wel maar is te technisch voor mij. Hopelijk kan er ons iemand hier helpen.

Ja precies.

If you are a f(x) Wallet user, you can access your wallet via Metamask to join this program, by importing your f(x) Wallet recovery phrase to Metamask.

Notes: If you import f(x)Wallet to Metamask and transfer BUSD BEP20 to participate the liquidity mining program, you will find BUSD BEP20 is not displayed in f(x)Wallet. Don’t worry. This feature will be supported in f(x)Wallet later. Rest assured. Your BUSD assets are in there.

Deze :point_up: vind ik verwarrend bijvoorbeeld.
Hier begint het mee.
Welke coins heb je nodig, voor fee, en waar precies.

Let me know if you have any question.
Ready to assist

Kan je trouwens niet gewoon WalletConnect gebruiken? Want dan connect je met je
f(x)Wallet. Je hebt dan alleen BNB nodig voor de fees en BUSD nodig voor de Pool. Op pancakeswap kan je dan de LP-token PURSE-BUSD toevoegen. Vervolgens kan je deze LP-tokens gebruiken in de pool op https://pursetoken.com/

Als je geen Purse hebt dan kan je deze krijgen door BUSD te swappen voor Purse op pancakeswap.

Ik zit nu zelf in de Pool, maar merk wel dat het momenteel erg volatiel is. Ik leverde direct 20% purse in bij de LP-token swap.

Hoi Akira, dank voor je reactie.
Ik had reeds metamask. Maar kon fxwallet er niet mee synchroniseren. Ben er nu achter gekomen, omdat ik hem reeds had dat ik mijn seeds phrases niet meer kon importeren. Dus heb ik in een nieuwe browser (firefox) opnieuw metamask erop gezet en seeds geïmporteerd. Nu staan mijn purse en BNB er netjes in.

Als ik het nu goed voor heb, heb ik volgende nodig:
Purse
BNB (maar niet veel, gewoon voor fee te betalen)
BUSD (geen idee hoeveel ik ervoor nodig heb)

Ik heb de 2 medium artikelen wat kunnen volgen maar eerlijk gezegd, voor een nitwit zoals ik is het verdomd moeilijk geschreven en verteld. Begin me af te vragen of het de moeite wel loont.

Hi Ive,

Je bent goed op weg.
Wanneer je de LP-tokens wil toevoegen kan je gebruik maken van Pancakeswap Add Purse-BUSD LP. Hier laat pancakeswap zien hoeveel BUSD je nodig hebt voor de hoeveelheid purse die jij hebt (Als je de purse invoert).

Hierna kan je de LP-tokens krijgen door eerst de LP-token te approven en daarna te swappen. Beide acties kosten een kleine hoeveelheid BNB.

Vervolgens kan je de LP-tokens in de Purse farm stoppen.

De komende dagen/weken/maanden kan je dan purse claimen uit de farm.

Wanneer je genoeg hebt van de farm kan je jou LP-tokens er weer uithalen en deze terug omzetten naar Purse en BUSD op pancakeswap.

Hopelijk helpt dit een beetje!

Heb het medium artikel doorgenomen en snap inderdaad dat het niet heel duidelijk is.
Ze leggen niks uit over pancakeswap en hoe je aan de LP-tokens komt.

Deze coins heb je inderdaad nodig:

  • BNB (voor de fees)
  • Purse
  • BUSD

De hoeveel BUSD die je nodig hebt is dus gelijk aan de onderliggende $ waarde van Purse.

Een voorbeeld:
Als de waarde van 1 purse = $0.0019.
En je wil 1000 purse staken in de farm.
Dan heb je 1000 * $0.0019 = $1.9.
Dit betekend dat je dan dus 1.9 BUSD nodig hebt voor 1000 Purse om de LP-tokens te creëren.

Hey Akira,
Ik denk dat ik er ben :slight_smile:
Ik krijg nu om de zoveel tijd een Purse erbij… Eindelijk :slight_smile:

Heb je nog verdere tips?
Wanneer zou ik eerste harvest moeten doen bijvoorbeeld.
Hoelang kan deze mining duren? Staat er een einddatum op?

Sowieso HARTELIJK DANK voor je geduld en uitleg!

Top! Fijn dat ik kon helpen :slight_smile:

Ik heb verder niet echt tips of strategieën.
APR is momenteel erg hoog, maar zal waarschijnlijk de komende tijd steeds meer dalen.
Voor nu claim ik waarschijnlijk elke week.

Ik weet niet of de pool een einddatum heeft, maar denk dat deze zal blijven bestaan zolang er maar mensen zijn die Purse willen traden.