PundiX Crypto exchange store Amsterdam?

Oké dan… :point_up:
Ben benieuwd!

2 Likes


3 Likes

Is dit Istanbul?

Hopelijk volgt Amsterdam snel…
Zie het antwoord van David Kay in de screenshot…

Later op verschillende plekken in Istanbul een crypto exchange en ook in andere steden binnen Turkije

Ik vraag me af maar zijn er meer crypto exchanges van andere projecten of is PundiX daar een beginner in?

Volgens mij is pundix daar uniek in.
Er zijn al wel her en der btc pinautomaten, maar nog geen crypto exchange stores zoals deze.
Powered by xpos van pundi.
Je zal er dus via een xpos diverse crypto kunnen kopen voor fiat, of crypto omwisselen.

Het nieuws kwam naar mijn idee beetje uit de lucht vallen ineens.
Maar het is wel groot nieuws vind ik.
Zie het helemaal voor me, pundix crypto stores in grote steden op elke hoek, net zoals pinautomaten van banken nu.

1 Like

Da’s groot nieuws. Nu worden er crypto exchanges opgebouwd die uniek is in zijn soort op verschillende plaatsen + de XPOS word gebruikt voor elke transactie, goed voor de netwerk.

Boven op de producten/services die PundiX al te bieden heeft geeft dit nog meer reden voor investeerders dat PundiX later groots worden tegelijkertijd FX. Op het moment weten weinig mensen het maar later zal dat veranderen.

grappig om te zien.
denk dat veel mensen nu nog denken dat het een friettent ofzo is, en ff komen checken…haha

2x PundiX met FX saus.

**** edit 2***
Ik vroeg me af hoe het eigenlijk met de PR Token reward gaat.

Zou het misschien een idee zijn om snackbar te openen maar dan eentje die crypto accepteerd via XPOS? Dan PundiX betalingen promoten. Stel je doet een bestelling voor €20 of hoger en betaalt met PundiX dan krijg je een gratis frikandel erbij.:joy:

Zojuist een tweet van Zac dat er meer info komt over de PR token.

1 Like

Zou inderdaad fantastisch zijn @Jan, op iedere hoek van de straat “PUNDIX” te zien blinken. Laat ons hopen dat dit in de nabije toekomst werkelijkheid wordt.

Voor nu zou ik al heel tevreden zijn mocht er in :belgium: ééntje in Brussel of Antwerpen komen.

1 Like